måndag 2 januari 2012

God fortsättning på 2012!

Här har varit fullt upp sedan kurserna slutade. Vi har flyttat till nya huset vilket i och för sig bara innebär några hundra meter men det är mycket som ska göras ändå och min rygg har gett upp vid ett flertal tillfällen.
Nu har i alla fall både vi och hundarna installerat sig väl det är bara katten kvar som är svår att vänja in men de är skönt att inte flytten gick längre av den anledningen.

Vårens kurser är under planeringsstadiet och kommer att läggas ut på hemsidan när det är klart. Har just du några önskemål om dagar och tider för din kurs så hör gärna av dig med ett mail.

Telefonerna är det väldigt dålig mottagning på men jag hoppas att det ska lösa sig så småningom och internet har vi inte fått ännu men som sagt, har ni inte fått svar inom rimlig tid så försök igen. Jag svarar alltid.

2 kommentarer:

  1. Kicki Westerberg3 januari 2012 kl. 10:01

    Hej Elin! Skönt att flytten är avklarad, jag hoppas verkligen att du mår bättre nu än sist vi sågs! Jag blev faktiskt lite orolig för dig (någon sorts moderskänslor som poppade upp?).
    Vi önskar dig ett riktigt Gott Nytt 2012 och ser fram emot vårens kurser!
    Kram,
    Kicki och Mixie

    SvaraRadera
  2. Hej Kicki! Bättre är jag men långt ifrån bra tyvärr. Ska bli roligt att se er alliho till våren igen :-)
    Kram

    SvaraRadera