onsdag 18 november 2009

Sjuk...

Ja, tyvärr... Jag har halsfluss och äter penicillin nu sen ett par dagar tillbaka. Har haft mina kurser som vanligt och det gäller även valpkursen ikväll.

Av den anledningen tar jag inte emot några privatkunder igen förens tidigast i nästa vecka, är helt slut o både kropp och hals men bör i alla fall inte smitta längre. Självklart svarar jag fortfarande i telefon så det är bara att ni hör av er om det är något ni undrar över. 011-3451092 eller 0708-611998.

Nästa vecka är jag i Stallarholmen måndag och tisdag på utbildning så då är kurserna inställda vilket jag meddelat de berörda kursdeltagarna redan i början på deras kurser. Självklart är alla kurser ändå 8 tillfällen.

Valpkurs start: vecka. 2 2010. Onsdagen den 13 januari klockan 18.00
De andra kurserna har jag inte bestämt än hur de kommer ligga, hör gärna av er med era önskemål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar